Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Терміни та умови повернення: Магазин здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Усі категорії товарів на нашому сайті можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту отримання товару поштою. Товар належної якості: товар цілий, не порушена цілісність упаковки, ви зберегли чек та оригінальну упаковку, немає слідів використання товару, сколів, потертостей – можна повернути чи обміняти протягом 14 днів з моменту отримання. Товар неналежної якості: товар не працює, бракований, що має недолік або суттєву нестачу, виробляється обмін або повернення товару - можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту отримання. Порядок оформлення повернення або обміну: 1. Необхідно написати на пошту info@strapping.com.ua або зателефонувати за номером +380 (67) 555-86-55. Необхідно вказати номер замовлення, вкажіть дату покупки та коротку причину повернення або обміну. Наш менеджер зв'яжеться з вами та проконсультує з усіх питань. 2.Вам необхідно покласти товар у його оригінальну упаковку з усім вмістом, та надіслати службою доставки "Нова пошта" за адресою: м. Дніпро, відділення 77, +380 (67) 555-86-55 3. Після надсилання, прохання повідомити номер транспортної накладної, на пошту або по телефону вище. Оплата доставки: Вартість витрат за доставку товару належної якості – оплата за рахунок Покупця, від 85 грн. Вартість витрат товару неналежної якості – оплата за рахунок Продавця. Термін повернення коштів при поверненні: Після отримання товару (термін отримання посилок з пошти 2 дні) магазин протягом 3 (трьох) днів поверне вам кошти на ті ж реквізити, за якими оплачували або зробимо обмін на аналогічний товар. Умови, за яких обмін або повернення товарів неможливе: - якщо минуло більше 14 днів із моменту отримання посилки покупцем, - розкрито упаковка, товар був у вжитку, втрачено товарний вигляд, товар має сліди використання, сколи, потертості. Якщо у вас виникли питання, ми завжди готові відповісти, пишіть нам на пошту info@strapping.com.ua або за телефоном +380 (67) 555-86-55
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.