Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Терміни та умови повернення: Магазин здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог Українського законодавства. Усі товари на нашому сайті можна повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту отримання товару. До повернення приймають як товари, які мали дефект на момент покупки, так і товари без дефектів. Порядок оформлення повернення або обміну: 1. Написати на пошту info@strapping.com.ua або зателефонувати за номером +380 (67) 533-25-52 та повідомити про бажання повернути чи обміняти товар. Вкажить номер замовлення, найменування товару, кількість, дату покупки та коротку причину повернення або обміну. 2. Надішліть товар у його оригінальній упаковці з усім вмістом службою доставки "Нова пошта" за адресою: 49033, м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 106а, оф.3.1, отримувач ТОВ "Металон", +380 (67) 555-86-55 3. Після надсилання, прохання повідомити номер транспортної накладної, на пошту info@strapping.com.ua або по телефону +380 (67) 555-86-55. Оплата доставки: Оплата витрат на повернення або обмін для Покупця безкоштовно (оплата за рахунок Продавця). Термін повернення коштів при поверненні товара: протягом 3-х днів після отримання товару в магазин. Метод повернення коштів: повернення коштів здійснюється на банківський рахунок покупця чи банківську картку, з яких він робив оплату, якщо покупець не вказав інший метод. Умови, за яких обмін або повернення товарів неможливе: - якщо минуло більше 14 днів із моменту отримання посилки покупцем, - товар має ушкодження, сколи, потертості, втрату товарного вигляду, якщо вони сталися під час використання товару покупцем. Якщо у вас виникли питання, ми завжди готові відповісти, пишіть нам на пошту info@strapping.com.ua або за телефоном +380 (67) 555-86-55
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.